Samochodowe instalacje gazowe STAG, to produkty najwyższej jakości, współpracujące ze wszystkimi dostępnymi na rynku samochodami benzynowymi. Dobrze zamontowana i wyregulowana instalacja gazowa, daje użytkownikowi szereg korzyści i satysfakcji ze wzglądu na niższe o 50% koszty eksploatacji pojazdu. Nowoczesne instalacje gazowe, jak również samo paliwo LPG mają neutralny wpływ na funkcjonowanie i zużycie pojazdu ? nie powodują żadnych ubocznych skutków. Parametry techniczne pojazdu wyposażonego w nowoczesną instalację gazową STAG, pozostają niemal identyczne jak w przypadku jazdy na benzynie. Podstawowym warunkiem poprawnego funkcjonowania instalacji gazowej jest jednak jej prawidłowy montaż i bardzo precyzyjna regulacja.

8_lat

Na instalacje LPG udzielamy gwarancji:

STAG: 2 lata ogólnopolskiej gwarancji w sieci Autoryzowanych Serwisów Stag, bez limitu kilometrów.
Istnieje możliwość wydłużenia gwarancji na sterownik STAG na 8 lat

Landi Renzo, Landi, Lovato, LPG-TECH: na okres 2 lat bez limitu przebiegu pojazdu.

Prins: 2 lata

 

Kompleksowa usługa montażu instalacji gazowej w naszym warsztacie obejmuje:

poradnik_lpg_1

logotypy

W naszym warsztacie zamontujesz instalacje:

STAG 400 DPI to nowoczesny sterownik sekwencyjnego wtrysku gazu, który umożliwia zasilanie gazowe wybranych modeli samochodów z bezpośrednim wtryskiem paliwa.

STAG 400 DPI jest dedykowanym rozwiązaniem do silników z bezpośrednim wtryskiem paliwa – w zależności od kodu silnika.

Lista kodów silnika dostępna na stronie producenta.

STAG 400 DPI jako jedyny sterownik na rynku doskonale współpracuje z technologią bezpośredniego wtrysku benzyny, stosowaną coraz powszechniej w nowoczesnych silnikach benzynowych. Dzięki temu użytkowanie samochodów wyposażonych w silniki z bezpośrednim wtryskiem oraz instalację gazową STAG 400 DPI, staje się bardziej ekonomiczne i ekologiczne.

MAX PLUS to kontynuacja sprawdzonego i cenionego sterownika STAG QBOX PLUS, stworzonego specjalnie do silników 5-8 cylindrowych z pośrednim wtryskiem paliwa. Sterownik dedykowany jest do dużych samochodów z mocnymi silnikami. Daje możliwość wyboru sposobu autoadaptacji OBD lub ISA3. Posiada rozbudowaną opcję czytnika OBD z autokasownikiem błędów.

QNEXT PLUS zaawansowane technologicznie sterowniki, o rozbudowanej funkcjonalności, które dają możliwość idealnego dostrojenia instalacji autogaz praktycznie w każdym samochodzie.
Sterowniki przeznaczone są do pojazdów z 4-cylindrowymi silnikami z pośrednim wtryskiem paliwa. QBOX PLUS i QNEXT PLUS to identyczna funkcjonalność w różnych obudowach.

Qbox Plus zaawansowany technologicznie sterownik, o rozbudowanej funkcjonalności, który daje możliwość idealnego dostrojenia instalacji autogazu praktycznie w każdym samochodzie.

Qbox Plus stworzony na bazie sprawdzonych sterowników z rodziny STAG-4 i STAG-300. Przeznaczony jest do pojazdów z 4-cylindrowymi silnikami z pośrednim wtryskiem paliwa.

System sekwencyjnego wtrysku gazu STAG-4 Q-BOX BASIC jest pierwszym z rodziny nowej generacji sterowników produkowanych przez AC SA.

Konstrukcja urządzenia oparta jest na nowoczesnym, wysoce wydajnym 32-bitowym mikroprocesorze, umożliwiającym bardzo precyzyjne sterowanie dawką gazu, szybką reakcję na zmieniające się warunki pracy silnika i pomiar czasów wtrysku benzyny.

Przeznaczony jest do pojazdów z 4-cylindrowym silnikiem z pośrednim wtryskiem benzyny.

GoFast to wszechstronny sterownik przeznaczony do montażu w większości samochodów (sekwencja, pół-sekwencja, ?full group?). Urządzenie zostało zaprojektowane z myślą o jak największym uproszczeniu całej instalacji i znaczącym skróceniu czasu potrzebnego na montaż wraz z kalibracją systemu. Stworzony sterownik oparty jest na 32 bitowym procesorze i komponentach automotive, dzięki czemu zyskał nowoczesną budowę i niezawodność użytkowania.

stag300p

STAG-300 premium to nowoczesny sterownik sekwencyjnego wtrysku gazu IV generacji. Stosowanie sterownika zaleca się w szczególności we wszystkich nowych samochodach, wyposażonych w nowoczesne jednostki napędowe, a także w samochodach o dużej mocy i intensywnie eksploatowanych.

STAG-300 premium jest rekomendowany również dla kierowców lubiących szybką dynamiczną jazdę. Nowoczesne, zaawansowane technologicznie silniki wspierane przez szereg podzespołów elektronicznych są niezwykle delikatne i wrażliwe na wszelkie zakłócenia zadanych fabrycznie parametrów pracy. Stąd montowana w nich instalacja gazowa musi doskonale współpracować z komputerem pojazdu.

Sterownik jest przeznaczony do wszystkich samochodów wyposażonych w silniki benzynowe z wtryskiem pośrednim o liczbie cylindrów od 1 do 8.

Mikroprocesorowy sterownik sekwencyjnego wtrysku gazu STAG-300 ISA2, powstał na bazie sprawdzonego i niezawodnego układu STAG-300 plus. Sterownik został unowocześniony poprzez wyposażenie go w Inteligentny System Autoadaptacji drugiej generacji ? ISA2. Głównym zadaniem Systemu ISA2 jest ciągłe, automatyczne modyfikowanie mapy gazowej w funkcji obrotów silnika.

Sterownik jest przeznaczony do wszystkich samochodów wyposażonych w silniki benzynowe o liczbie cylindrów od 1 do 8.

Zminiaturyzowany mikroprocesorowy sterownik sekwencyjnego wtrysku gazu STAG-4 Plus, powstał na bazie sprawdzonego i niezawodnego układu STAG-300 Plus. Zmodernizowany sterownik wyposażony jest w unowocześnione oprogramowanie z dodatkową mapą graficzną 3D, umożliwiającą precyzyjną regulację wtrysku gazu w zależności od prędkości obrotowej silnika.

Sterownik jest przeznaczony do wszystkich samochodów wyposażonych w silniki benzynowe o liczbie cylindrów od 1 do 4.

Sterownik STAG Diesel jest alternatywną metodą zasilania do silników wysokopręźnych od 2 do 16 cylindrów. Stag Diesel nie wyklucza jazdy na samym oleju napędowym ponieważ instalacja gazowa nie wymaga ingerencji w konstrukcję wnętrza silnika.

Najważniejsze cechy sterownika STAG Diesel:

  • obsługa silników diesla do 8 cylindrów w trybie sekwencyjnym,
  • obsługa silników diesla do 16 cylindrów w trybie niesekwencyjnym,
  • możliwość dotrysku LPG lub CNG,
  • zaawansowany algorytm sekwencyjnego wtrysku gazu,
  • precyzyjne dawkowanie gazu oparte na aktualnym zapotrzebowaniu silnika,
  • pomiar oraz kontrola ilości wtryskiwanego oleju napędowego w pojazdach z silnikami typu common rail,
  • rozbudowany algorytm ochrony silnika,
  • kontrola temperatury spalin dla zapewnienia bezpieczeństwa jednostki napędowej,
  • możliwość odczytu szerokopasmowej sondy lambda możliwość kontroli składu mieszanki poprzez niezależną szerokopasmową sondę lambda dedykowaną do silników diesla, (możliwość dodatkowego montażu w przypadku gdy sonda nie występuje w silniku),
  • obsługa aut wyposażonych w tempomat,
  • obsługa elektronicznego przełącznika B/G LED401,
  • możliwość zachowania mocy po konwersji na tym samym poziomie w poj. z silnikami typu common rail,
  • system autokalibracji,
  • możliwość modyfikacji sekwencji wtrysku gazu.

poradnik_lpg_2

Landi Renzo Omegas Direct jest dedykowanym rozwiązaniem do silników z bezpośrednim wtryskiem paliwa – w zależności od kodu silnika (sprawdź listę kodów).

Instalacja OMEGAS przeznaczona jest do każdego 3, 4, 5, 6 i 8 cylindrowego silnika z wielopunktowym wtryskiem paliwa, niezależnie od zastosowanego w nim typu sterownika paliwowego ani sondy badź sond lambda.

Praca systemu OMEGAS nadzorowana jest przez specjalny komputer sterujący, wyposażony w funkcje auto-adaptacji i auto-diagnozy.

Auto-adaptacja to dopasowanie parametrów systemu gazowego do zapotrzebowania danego silnika, na paliwo gazowe, na podstawie sygnałów pobranych z układu benzynowego.

Auto-diagnoza informuje użytkownika pojazdu o błędach pracy systemu gazowego lub benzynowego sygnałem dźwiękowym przełącznika.

poradnik_lpg_3

LOVATO SMART to nowy, funkcjonalny, wydajny i oszczędny wielopunktowy system wtrysku sekwencyjnego. Sterownik dający możliwość łatwiejszej instalacji i obniżenia kosztów jest w stanie przetworzyć w bardzo zaawansowany sposób sygnały z systemu benzynowego, powodując iż sygnał MAP jest już nie potrzebny.

Wprowadzona nowa listwa wtryskowa może być zastosowana w wersji z 4 wtryskiwaczami jak i również w wersji 2+2 dla siłowników BOXER oraz innych specyficznych silników. Ponadto, na listwie zabudowany został czujnik temperatury i ciśnienia gazu. Wszystkie elementy systemu zostały zaprojektowane i wykonane tak, aby jak najlepiej współpracować z nowoczesnymi silnikami benzynowymi zapewniając optymalne zużycie paliwa w każdych warunkach, bardzo dobre osiągi i jednocześnie jak najwyższe standardy dotyczące emisji spalin.

Idealna instalacja do silników 3,4 cylindrowych, oszczędna, ekologiczna, prosta w obsłudze.

Instalacja OMEGAS przeznaczona jest do każdego 3, 4, 5, 6 i 8 cylindrowego silnika z wielopunktowym wtryskiem paliwa, niezależnie od zastosowanego w nim typu sterownika paliwowego ani sondy badź sond lambda.

Praca systemu OMEGAS nadzorowana jest przez specjalny komputer sterujący, wyposażony w funkcje auto-adaptacji i auto-diagnozy.

Auto-adaptacja to dopasowanie parametrów systemu gazowego do zapotrzebowania danego silnika, na paliwo gazowe, na podstawie sygnałów pobranych z układu benzynowego.

Auto-diagnoza informuje użytkownika pojazdu o błędach pracy systemu gazowego lub benzynowego sygnałem dźwiękowym przełącznika.

Przeznaczona do silników z bezpośrednim wtryskiem, dedykowana do konkretnego silnika (sprawdź listę kodów).
Easy Fast Direct Injection to nowy system, opracowany i testowany na bazie doświadczeń Lovato Gas, pozwalający przeprowadzić konwersję pojazdów wyposażonych w silniki z bezpośrednim wtryskiem paliwa.

System jest idealnie zintegrowany z samochodem, szybki i łatwy w montażu oraz obsłudze, pozwala jednocześnie zachować charakter i atuty silnika z bezpośrednim wtryskiem.

poradnik_lpg_4

System Prins VSI-2.0 jest dostępny w wersjach dla LPG i CNG, ale nadaje się również do bezpośredniego wtrysku paliwa (VSI-DI). Wszystkie komponenty zostały zaprojektowane specjalnie do używania z LPG i CNG. Wszystkie składniki spełniają normy do zastosowania w OEM. Posiadają również wszystkie niezbędne homologacje i certyfikaty. Dzięki nowoczesnej i zwartej budowie są łatwe w montażu.

Dedykowane oprogramowanie pozwala na doskonałą i powtarzalną kalibracje systemu VSI-2.0 zapewniając znaczną redukcję emisji spalin (sprawdź listę kodów).

System Prins Direct LiquiMax-2.0 jest to instalacja VI generacji czyli ciekły wtrysk gazu LPG do aut z bezpośrednim wtryskiem benzyny. Jest to nowoczesny i najbardziej zaawansowany technologicznie układ zasilania pojazdów gazem LPG w fazie płynnej. Został opracowany specjalnie dla silników z bezpośrednim wtryskiem benzyny. Paliwo pod ciśnieniem 20-200 Bar jest wtryskiwane bezpośrednio do cylindra (a nie w kolektor dolotowy). Instalacja ta wykorzystuje fabryczne układ paliwowy auta w celu zasilania gazem LPG.

System LPG Prins Direct LiquiMax 2.0 to rozwiązanie dedykowane. Oznacza to że do każdego modelu silnika przeznaczony jest odpowiednio skompletowany i skonfigurowany zestaw, z oprogramowaniem dopasowanym do strategii i charakterystyki pracy konkretnej jednostki napędowej. Ścisła dedykacja pod konkretny model auta i typ silnika zapewnia bezawaryjność i wysoką kulturę pracy (sprawdź listę kodów).

System Prins VSI-2.0 DI jest dostępny w wersjach dla LPG i CNG, przeznaczony jest do bezpośredniego wtrysku paliwa (VSI-DI). Wszystkie składniki spełniają normy do zastosowania w OEM. Posiadają również wszystkie niezbędne homologacje i certyfikaty. Dzięki nowoczesnej i zwartej budowie są łatwe w montażu.

Dedykowane oprogramowanie pozwala na doskonałą i powtarzalną kalibracje systemu VSI-2.0 zapewniając znaczną redukcję emisji spalin.

Sprawdź wykaz pojazdów do których dedykowana jest instalacja PRINS VSI-2.0 DI (sprawdź listę kodów).

Posiadamy wieloletnie doświadczenie w zakresie montażu oraz serwisu instalacji gazowych takich firm jak: