Specyfika instalacji LPG do silników z bezpośrednim wtryskiem

Silniki z bezpośrednim wtryskiem benzyny wymagają nieco innych instalacji gazowych niż klasyczne jednostki napędowe z wtryskiem pośrednim. Nie są to instalacje uniwersalne tylko dedykowane (specjalnie opracowane pod kątem zasilania konkretnej jednostki napędowej). Główna różnica pomiędzy instalacjami uniwersalnymi do silników z pośrednim wtryskiem benzyny a dedykowanymi, do silników z wtryskiem bezpośrednim, polega na tym, że w tych ostatnich nie jest możliwe całkowite wyłączenie wtryskiwaczy benzynowych z uwagi na to, że znajdują się one w komorach spalania i są narażone na oddziaływanie bardzo wysokich temperatur.

 

Instalacja LPG z dotryskiem benzyny

Sterownik instalacji gazowej do silników z bezpośrednim wtryskiem benzyny oprócz dawkowania do kanałów dolotowych poszczególnych cylindrów LPG w stanie gazowym (jak w klasycznej instalacji sekwencyjnej) uruchamia także wtryskiwacze benzynowe, realizując tzw. dotrysk benzyny. Przepływająca przez wtryskiwacze benzyna służy do chłodzenia i usuwania produktów spalania z ich końcówek tak, aby nie uległy one uszkodzeniu. Instalacje tego typu z uwagi na realizowanie dotrysku benzyny są nazywane dotryskowymi. Silnik w czasie pracy na LPG zużywa także niewielką ilość benzyny (zależną od charakteru eksploatacji samochodu).

 

Duże doświadczenie – bardzo istotne

Firma ALLTOP dysponuje rozległą wiedzą i doświadczeniem w zakresie montażu instalacji LPG w szerokiej gamie jednostek napędowych, w tym także do silników z bezpośrednim wtryskiem benzyny. ALLTOP korzysta z dedykowanych instalacji LPG marki STAG (400 DPI), której jest autoryzowanym serwisem, LANDI RENZO (OMEGAS DIRECT) i Lovato (Easy Fast Direct Injection). Coraz częściej sięga także po system NEVO-SKY DIRECT firmy KME.  Z jej wykorzystaniem do zasilania LPG można dostosować właściwie każdy silnik z wtryskiem bezpośrednim (FSI, TSI, TFSI, GDI, TGDI, DISI, JTS, Ecoboost czy Skyactiv), w którym zastosowano wtryskiwacze elektromagnetyczne.

 

Do pobrania:

Lista silników z bezpośrednim wtryskiem obsługiwanych przez STAG
Lista silników z bezpośrednim wtryskiem obsługiwanych przez LOVATO
Lista silników z bezpośrednim wtryskiem obsługiwanych przez LANDI RENZO
Lista silników z bezpośrednim wtryskiem obsługiwanych przez KME

 

    Imię i nazwisko (wymagane)

    Adres e-mail (wymagane)

    Numer telefonu (wymagane)

    Marka i model (wymagane)

    Pojemność silnika

    Moc silnika KM lub KW

     

    Rok produkcji

    Paliwowy (benzynowy) układ zasilania

    Kod silnika

    W przypadku auta z bezpośrednim wtryskiem: TFSI, FSI, DISI, DIT podanie kodu silnika ułatwi dobór LPG. Kodu silnika należy szukać w bagażniku na białej naklejce przy kole zapasowym lub na bloku, pokrywie silnika.

    Zapytanie

    LPG bezpośredni wtrysk
    LPG bezpośredni wtrysk
    LPG bezpośredni wtrysk
    LPG bezpośredni wtrysk
    LPG bezpośredni wtrysk
    LPG bezpośredni wtrysk
    LPG bezpośredni wtrysk
    LPG bezpośredni wtrysk
    LPG bezpośredni wtrysk
    LPG bezpośredni wtrysk
    LPG bezpośredni wtrysk
    LPG bezpośredni wtrysk
    LPG bezpośredni wtrysk
    LPG bezpośredni wtrysk
    LPG bezpośredni wtrysk
    LPG bezpośredni wtrysk
    LPG bezpośredni wtrysk
    LPG bezpośredni wtrysk
    LPG bezpośredni wtrysk
    LPG bezpośredni wtrysk
    LPG bezpośredni wtrysk

    Posiadamy wieloletnie doświadczenie w zakresie montażu oraz serwisu instalacji gazowych takich firm jak: